بستانك وبستانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بستانك وبستانى

مرحبا بك يا زائر بستانك وبستانى

الرئيسيةgeat***أحدث الصورالتسجيلدخول

مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسين المصري
امين البستان
حسين المصري

التقيم : 10

مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه Empty
مُساهمةموضوع: مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه   مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه I_icon_minitimeالخميس 13 أغسطس - 9:34

قام أحد المطربين الشعبيين يدعى محسن الصياد بتسجيل أغنية لجمال مبارك أمين السياسات بالحزب الوطنى الديمقراطى، وأشار من خلال جروب "شارك" على موقع الفيس بوك إلى أن الأغنية قام بتسجيلها "بالمصادفة" قبل لقاء جمال بشباب الباحثين، مؤكداً أن جميع الأسئلة التى لم يجب عنها جمال مبارك سيجد الشباب إجابتها فى أغنيته، وكلماتها كالتالى:

يا عم مصرى.. ياعم مصرى جمال مبارك أنا بحبه.. وهسمع مهما هسمع برده بحبه.. كلام كتير قولتوه أنه ميحكومشى.. طيب ليه ما يحكومشى.. طيب ليه ما يمسكشى..
طيب ليه ما يحكومشى.. طيب ليه ما يمسكشى.. ده فاهم وابن ريس والموضوع مدروس.. ولا محتاج لسلطة ولا محتاج لفلوس.. سيبك م الأونطة.. سيبك.. سيبك م التهييس.. سيبك.. سيبك م اللى يقولك هياخودها بالتوريث.. سيبك م التهييس..
كل الصاعايدة.. بيحبوا جمال.. والفلاحين.. بيحبوا جمال..
المصريين.. بيحبوا جمال.. المصريين.. بيحبوا جمال
ولا.. ولا.. ولا محتاج لسلطة ولا محتاج لفلوس.. ده باشا وابن باشا والموضوع مدروووس..
جمال مبارك هانتخبوا.. هانتخبوا.. لو رشح نفسه هانتخبوا.. هانتخبواااا.. لو رشح نفسه هانتخبوا.. هانتخبووااا..
99% بيقولوا عايزين جمال.. 99% بيقولوا حابين جمال.. كل الصعايدة.. بيحبوا جمال.. والفلاحين.. بيحبوا جمال.. المصريين.. بيحبوا جمال..
بص بعينك كويس فى الـ80 مليون.. طلعلى حد غيره بس يكون مظلوم.. طيب ليه مايحكومشى.. طيب ليه مايمسكشى..
زى ما عاشت فى الأمان عايز عيالى يعيشوه.. إيه يعنى جمال مبارك يجى بعد أبوه..
لو رشح نفسه هانتخبوا.. هانتخبووااا.. جمال مبارك أنا بحبووووا..
لو رشح نفسه هانتخبوا.. هانتخبووااا.. جمال مبارك أنا بحبووووا..
سيف الحياء
سيف الحياء
سيف الحياء

التقيم : 13

مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه   مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه I_icon_minitimeالخميس 13 أغسطس - 13:54

فعلا مطرب نكره

شكرا ليك يا حسين

على وجع البطن ده

مطرب نكره ينافق جمال مبارك بأغنيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» محاوله تنصير زوجه مطرب
» اعادة فتح قسم رمضان ~ مبارك عليكم الشهر
» جمال الطبيعه فى دبى
» ملكه جمال تركيا
» ملكة جمال استرليا